God Morgon!

Hoppas att denna dagen blir bättre än den förra!
Igårkväll var piss helt enkelt! Mådde så jädra dåligt.

Ni märkte kanske det i förra inlägget, så där lagom munter.

Var i alla fall jättetrött för det första.
Sedan kändes det precis som att jag hade lite magkatarr. Och tyvärr känns det inte som att de har försvunnit heller.
Av någon konstig anledning var jag  jättehungrig när jag kom till jobbbet andra gången. Trots att jag hade käkat bara ett par timmar innan.
Mina rygg och mina axlar höll fasiken på att knäcka mig.
Och detta var bara det Fysiska.
Ja magkatarren är väl lite pga det psykiska, som jag i vilket fall som helst inte tänker gå in på.

Så jag var väldigt lättad när jag kom hem igår kväll. Si sådär vid 11 på kvällen.
Trött som fasiken dunsade jag i säng.
Tänkte att jag skulle ha sovmorgon.
Ställde klockan på 10.
Tror att jag somnade precis innan tolv eller mitt på eller något efter.
Runt tolv i alla fall.

Klockan 9.oo idag hör jag att grannen pratar med någon utanför.
Jag hörde "..elementen luftas. Är det ok.
..Ja visst, okey, kom igen."
Jag bara satte mig klarvaken upp.
Oh shiet.
Nu ska de säkert in här också.
Upp fort som fan, det fortaste någonsin.
Kastade på mig ett par mjukis brallor, bäddade sängen  ,rullade upp gardinerna, öppnade fönstrena på vädring, kollade kattlådan, oj bara linne och mysbrallor ingen bh eller strumpor. Kastade mig nästan in i garderoben  hittade stumpor, hoppade på ett ben försökte få på mig dom samtidigt som jag med ett öga kikade in i garderoben på jakt efter en tröja.
Ding Dong.
Och fack.
Kastade en blick i speglen.
Iiihh, Whatever.

Öppnade dörren.
Hej hej.
Oh shiet, armarna i kors.Hehe.
Vet inte vad snubben log åt, antingen så var jag för jäkla snygg eller så såg han att jag nyss kastat mig upp ur sängen.
Men allt gick smidigt och han var här ifårn igen på fem minuter.
Klart.

Så där röck min sovmorgon.
Är det inte konsigt att ingen blir informerad av sin kära hyresvärd att detta ska ske?  9 på morgonen?
Så nu ska jag tvinga i mig en kanna kaffe och hoppas på att denna dagen som sagt, blir bätter än förra.

Ta hand om er!
Och kom ihåg, lyssna på mamma när hon säger till er att hålla ordning på rummet, man kan får oväntat besök.

Och då är det även bra att ha gevalia!

omg.

//

Kommentera inlägget här :