Lugnt Lugnt.

Jag och panda var inte ute förräns vid 11. Chefen ringde precis när hon kom så jag kände att jag ville ta och prata med honom medans jag kunde. Det var skönt faktiskt. :)

Så klockan 11 steg vi utan för dörren, eller strax efter 11. Ute och gick en timme. Nice!
Hemma igen strax efter 12 och då begav vi oss medebumms till italienska. Panini och en mocca latte! Smarrigt! :)
Suttit hemma här en stund nu och kikat efter jobb till Panda i höst.
Och nu åkte hon i väg med sin mormor för ytterligaren en fika :P
Hehe.

Funderar på att träna lite smått här hemma.
Sedan Hoppa in i duschen och sen Fixa lite med Papper och Ekonomi och liknande :P
Känner att jag är på humör för det nu.

"Skynda medan du har lust" :)
 
Jo men!
Måste hämta energi någonstans ifrån till jobbet ikväll. Ska ju träna lite nu, Får äta något ordentligt, dricka en Burn sedan ställa in siktet och bara köra på.
Inatt kommer Min Man hem. Så då är man ju på lite bättre humör också.
Och saker och ting börjar lossna också. Det har stått stilla lite innan. Tyvärr, Men nu är det lite i rullning. Skönt. Vill bara ha flytten överstökad nu. Sen så. Hösten.

Fast jag får nog börja med att vara här och nu. Det är viktigt. Full kontakt med själen.
Men det är fasiken inte lätt :P
Att vara fullt närvarande, här och nu och hel. Samtidigt i det jobbet man har haha.
Ett jobb som man måste ligga ett steg före hela tiden och planera och jobba i huvudet, men sedan måste man vara nere i känslan och här och nu för att vara hel och frisk och lycklig som människa.
Deet krockar lite kan man ju säga :P Haha. Men jag håller ut, har gjort det ett halvår nu. Då klarar man ett par månader till :)


Har fått låna Amandas Laptop! Härligt! Hon ahr ju sin jäkla Mac :P Får se om hon vill sälja den till fattiga mig för ett rimligt pris ;P


Sköt om er!
//

Kommentera inlägget här :