Torsdag.

Meningslös dag.
En död dag, dagen efter lillördag och dagen innan helgen. Så vi får se vad som händer på jobbet.
Blir nog rätt dött. Börjar vid 4 är det tänkt. Sen får vi la se, Blir lite städ när jag kommit hem efter jobbet. Ser ut som någon släppt en bomb här hemma. :)

Idag har jag äntligen fått tagit bort stygnen! Skönt som sören! Är lite öm och så fortfarande, får på med plåster och handskar ett bra tag till. Sedan mötte jag upp Kära Johanna. Tog en runde i stan, käkade glass och så. Sedan köpte vi lite mat hem och lunchade på min lilla uteplats. Härligt! Nu har hon åkt hem och jag sitetr här själv.

Med magont och annat..
Lucifer har varit ute sedan Måndgas vid ca 2 tiden. Har inte sett skymten av honom. det är inte roligt, inte alls.
Leyja har sprungit här in och ut fram och tillbaka. Men inte Lucifer. Börjar bli riktigt orolig nu. Inte roligt alls.
Hoppas att han kommer hem snart. Står inte ut.

Jaja, jag får la ta mig i kragen och göra något vettigt innan jobbet.

Sköt Om Er!
//

Kommentera inlägget här :