Kanelbullar!

Idag har det varit en ganska så bra dag.

Gick upp vid 8, åt en banan och drack lite te.
Tänkte först gå till gymet och köra lite på trampmaskinen och lite på löpbandet.
men jag pallade inte, tränade faktiskt både i måndags och i tisdags.

Så jag tog mina pantburkar och begav mig till ica istället. :)
Sen  tog jag en mini promenad ner till fotobutiken. fick äntligen mina bilder från london inlämmnade. Haha bara ett halv år försenat :D
Nä men det är inga seriösa bilder.
Köpte två engångskameror när vi var där som jag flummade runder med.
Haha, ska bli jäkligt roligt att se avd som finns på dem. kommer inte ens ihåg hälften :)

Sedan gick jag hemmat och satte igång med att baka kanelbullar!
Var sugen på det sen igår!Mmmm! Smarrigt.
Blev inte så många, ynka 38 st.
Men kul var det.

Lite lunch, äggröra,fetaost,soyakorv och banan. Smarrigt.
Sedan lite Kaffe och rykande färska kanelisbullar! :D

Sen satte jag mig och fixade lite skivor som jag bränt ut innan.
Har bränt ut musik från datorn men inte haft penna att skriva, men nu hade jag det.
Tog en jäkla tid att skriva, suttit i nästan två timmar.
Och nu är det helt plötslig tid att gå till jobbet!
Snart i alla fall.

Ska röja lite smått här hemma.
Städr och röjer och städar och röjer.
Men det ser ändå likadant ut tycker jag. Suck.

Vill göra om här hemma.
Det vill jag iofs alltid :P
Nä, men har kommit en bit med sovrummet och köket.
Vill fixa i ordning i vardags rummet.
Ny soffa, nytt soffbord,ny bokhylla, måla tvbänken.
Vill ha ett nytt skrivbord, mitt håller på att ramla sönder.
Haha vill ha nya gardiner, fast det inte var länge sedan jag köpte :P
Nä men jag har ju lila nu. Har lila och grönt i vardagsrummet.
Men jag har sett ett par så sjukt snygga, gröna gardiner på indiska. Jag vill ha!
Äckligt dyra bara :/
Nä men jag vill ha gröna gardiner, men ändå ha kvar mina lila gardiner.
Får se om jag får till det någon gång. Håller utkik på blocket efter möbler och så.

Nä nu ska jag kila!
Ta hand om er!
//

Kommentera inlägget här :