Hallåja!

Här sitter jag och sitter!
Druckit kaffe såhär på förmiddagen, kom hem från jobbet för en och en halvtimme sedan.
Suttit ute, trots det tråkiga vädret, tycker det har hyfsat varmt i luften, så skönt att få lite luft och njuta av naturen och dess under. (:
Love this kinda weather, in a moody, nostalgic way.. (: 

Fast det ser ut att klarna upp lite nu, de får gärna vara jättemörkt och regnigt, det är ju övermysigt
Inget mellanting här inte.. (:

Har precis sutti och laddat upp massa bilder, så dessa ska postas!

Det är mycket jobba nu, jävligt mycket jobb nu, inte mycket fritid, nästa vecka är jag ledig på Lördag, and thats it.
Och på den dagen har bokat in en enda sak.
SOVA.

Så det så..
Varit lite ledig denna veckan, men då har jag fixat med allt sånt som ska fixas, och umgåtts med dom som ska umgås.
Fast inte med rätt sätt känner jag.. Behöver landa lite.
Vara här och nu, kändes som att jag umgicks bara för att man skulle umgås.

Sen har de varit mycket den senaste tiden, så lite disträ, tar ett tag att vänja sig vid att jobba igen, och jag jobbar ju när jag jobber, antingen eller.. förra veckan gjorde jag 88h söndag till söndag.

Nästa vecka är det sista pluggdagarna månd-onsdag, sen jobb torsdag till 17oo, sen direkt till nästa jobb och köra hela kvällen där, fin servering ska vi ha med.
Och sen jobb Fredag och Söndag.
jupp jupp.

Och jag har köpt en bil..
en fucking bil!?!
Är knappt med alls..
Lite ångets över det, bara lite..
Just med bensinkostnader och så..
de blev en stor bil, skulle egentligen bara ha en liten..
Men den var billig och skitfin och pappa hjälpte mig en hel del..
Tack <3


Ett sista 24 Pass imorgon på länge sen, riktigt skönt faktiskt.
Ska nog dra med mig datorn imorgon, i och med att jag har bilen, så då kan jag blogga lite mer på kvällen.
Tänkte ta upp två saker som jag såg på nyheterna igår..

Om barn och ADHD och sen även Ang. personliga assistenter och deras icke existerande nattlön.

Men ni får nöja er med detta ytliga tråkiga, allmänt ointressanta inlägg så länge! :D

-Jag Älskar Dig, Nu och för Alltid. Kommer Alltid vara här-
// Tolle


Lev, fina människor, i er sanning, bara det aldrig skadar någon annan.. <3
Loviedovie
//
Tette

Kommentera inlägget här :