Sjusovare

Hade ställt radion på halv nio och mobilen på nio.
Radion går igång och jag ligger och lyssnar lite sen ringer mobilen och jag stänger av den.Somnar.

Klockan halv tolv vaknar jag. Ah! f*cking panik!

Men jäkla skönt var det att sova i alla fall :)

Skulle då ha hunnit med att fixa massor av grejer idag men nu blev det lite stress får fixa resten imorgon.
men som sagt behövde nog sova och skönt var det :)

Har fått städat lite, ringt hm som skickat mig fel grejer, skrivit här och kollat ignom räkningar, allt det där vardagliga :) får packa imorgon. Nu ska det handlas, skriver möjligtvis ikväll. Ciao!


(independent women, destinys child)

The shoes on my feet
I've bought it
The clothes I'm wearing
I've bought it
The rock I'm rockin'
I've bought it
'Cause I depend on me
If I wanted the watch you're wearin'
I'll buy it
The house I live in
I've bought it
The car I'm driving
I've bought it
I depend on me
(I depend on me)

All the women who are independent
Throw your hands up at me
All the honeys who makin' money
Throw your hands up at me
All the mommas who profit dollas
Throw your hands up at me
All the ladies who truly feel me
Throw your hands up at me


This is why
This is why I'm hot
I'm hot coz I'm fly
You ain't coz you're not

(mims, this is why im hot)

Kommentarer :

#1: Johanna

Sötnos!

skriven

Kommentera inlägget här :