På resande fot

denna helgen.  Hitills har jag åkt 2 h och 20 min från Båstad till Kristianstad sen 1h och 20 min till Landskrona. Och nu sitter jag alltså här hos pappsen.¨





Igår var jag då i Kristianstad hos min käraste systeryster och hennes lilla Max. 
Riktigt drygt att pendla man blir så trött. Dock trevligt att jag får lite tid till att läsa lite.
Rullade in i K-town runt 12 tiden gick lite i stan´ med malin och hennes kompis sen åkte vi hem till Bitte och hämtade Maxis! Första gången jag träffade honom sen han blivit stor. Träffade honom första gången när han var fem månader och då sov han. Nu är han 1,5  år och en riktig liten vilde. Helt underbar unge!  Ett litet charmtroll! Blev hel såld! Han är helt underbart söt och rolig och gullig och en riktig liten Borglin! Älskar den lilla vildbatingen.
Malin klippt en kompis hund efter att vi varit och hämtat Max. Sen åkte vi och käkade Mcdonalds och handlade på Maxi.
Helt sjukt, när vi pakerade på maxi så pakerade det en snubbe framför oss sen gick han och hans sällskap in och handlade utan att stänga av ljuset på bilen men när vi gick ut så märkte vi att bilen var på?! Hel skumt.
Åkte hem och myste med godis,glass och en überhet Vin Disel på tv.
Finns det något manligare och snyggare än honom? nä,skulle inte tro det.
Natten var en klass för sig. Det började med att Max sparka mig i ögat sen låg han på mig större delen av natten. Sen gick vi upp rätt så tidigt och för en som inte är van vid det så blev det rätt tufft. Huvudvärk resten av dagen. Farmor och Farfar kom, även Farbror Anders och Jill dök upp. Skönt att få träffa familjen lite. Tog tåget mot Lund vid 5 tiden.

Hääärligt att återse gamla Lund! :) Tyckte att jag kände igen alla människor fast jag aldrig sett dom innan men människorna är speciella i Lund! Så jäkla härligt att gå där igen! home feeling! hittills denna helgen har jag känt att jag saknar livet i Lund en massa, och staffanstorp och alla gamla kompisar. Kanske flyttar ner där. Ya´ll never know.

Nu är jag hos pappsen och myser här. Har käkat Tapas ikväll och nu kikar vi på sing-a-long.Förjävla bra!

Trötter! Skriver mer imorgon kommer då förhoppingsvis läga in lite roliga bilder. :)




Kommentera inlägget här :