Jaha

Jo men hejsan gott folk, det var ju ett tag sedan.
Har haft mycket att tänka på och mycket som har tagit min energi för tillfället så därav min frånvara här.
Har helt enkelt inte haft ro eller lust att sätta mig ner och skriva här.

Mycket har hänt, både positivt och negativt, det har varit en tuff tid, de senaste veckorna.
Överlag egentligen, både inom vänskap, förhållande, boende, familj och framförallt inom jobb och ekonomi.

Jag skulle ju sluta på Malens Krog den 25 september egentligen, men för två veckor sedan kände jag att det var nog.
Orkade och ville helt enkelt inte gå kvar mer så jag sa till min chef att jag ville gå så fort som möjligt och i Torsdags så hade jag min sista dag där.
Lättande och skönt men också otroligt vemodigt. Har trots allt jobbat där i 1,5 år. Och det är a hole lot för någon som har så lite ro i kroppen som lilla jag :) Det fälldes en liten tår klart en liten tår. Bland annat eftersom genom detta jobbet har jag fått en väldigt speciell, men också svår, vänskap. Det har varit en väldigt speciell tid På det jobbet, mycket blandade känslor och minnen, en del rolig, en del lite tragiska.
Men nu är det över i alla fall. En ny era och ett nytt kapitel i livet påbörjas. Spännande.

Nu är jag då arbetslös, men hellre det, än att gå runt och ha ångest varje dag.
Det har jag visserligen nu också, :P
Jag och Andreas var och handlade på Maxi i söndags, när det helt plötsligt slog mig, oh shiet, jag har ingen inkomst!
Små panik, men det ska nog gå ihop.
Har ganska så säkert ett jobb på ingång.
Men jag måste vila, det har varit en hektiskt tid.
Så om det blir det jobbet, vilket det förmodligen blir.
Så kommer jag öndå inte börja förräns i oktober och sedan är det 1 månads inneståede lön på det.

Jag skrev precis ett mega lång inlägg, det fotsatte långt efter detta jag skrivit ovanför. Men mitt kära internet ursäkta franskan men Fuckade sig så nu blev det bara halva inlägget och jag orkar inte skriva om allting eftersom det tagit mig en halvtimme.
Så jag finner förhoppninsvis orken att skriva det andra senare idag eller imorgon!

Sköt om er!!
//

Kommentera inlägget här :