I need to shoppa!

är så vansinigt shopping, så mycket jag  vill handla!
Nya gardiner, nya handukar, nya mattor, Lakan, ljus, massor av ljushållare och ljus.
Jag vill ha två par nya skor, ett bar nya mjukis byxor.
Och en EverestJacka.
:(
Men se nej de går tyvärr inte för jag har inte ett dajm över till det.
Jag får helt enkelt sitta här med mina gamla slitna mjukisbrallor och frysa om fötter och överallt när jag är ute ocg går med min skinjacka i minusgrader.
Äsch

Haha :D
Nä jag ville bara gnälla lite.

Idag, idag idag, vad händer idaag?.
Måååste verkligen ta tag i toaletten nu, den ser forjaaavlig ut!
Ska vika ihop my dear tvätt och börja preppa inför packningen inför Hässleholm :)
Sen vetifan! Ringa a-kassan ska jag ta och göra, nu till och med.
Man får ju ändå sitta i kö ett helt år..
Lämna tillbaka filmerna,
Revolutionary Road såg vi igår kväll efter bion, deen var mycket bra, Speciell.
Kate Winslet är en väldigt bra skådespelare.

Och på tal om det, så twilight.
Helt ärligt,
jag måste säga detta.
Robert Pattinson, han är en fenomenal sångare, good-looking and all that, meen, han är verkligen ingen bra skådespelare, tyvärr, det är tråkigt men så är det.
Kristen Stewart, har fått väldigt mycket beröm för sitt skådespel också, men jag vetefan alltså, och ska jag vara helt ärlig är det inte sådär jätte många i filmern som är skickliga skådespelare.
Billy Burke, som spelar pappan är bra, riktigt bra. He´s got the feeling :P
Tycker om Peter Fancinelli också,han är okey.
Ska bli grymt spännande att se Robert Pattinson i hans nya filmer, Remember Me, och den med salvador Dali´.
Hoppas på det bästa, man måste ju ha något ögongodis på filmduken ;P
Kristen Stewart i The runaways ser jag fram emot, och den andra, kommer itne riktigt ihåg vad den heter The yellow hand något, Jag tror faktiskt att hon kan göra ett riktigt bra jobb i dom filmerna,
Speciellt Runaways, tror att hon gör rollen som en tuffare rock brud, bättre än en sweet inocent flicka..
tycker inte att hon når hela vägen som Bella,eller jo klart egentigen, emn inte om man ser till hur hon egentligen är i boken
Det är en bella boken och en i filmen.
Samma för Edward, och det är tråkigt, men men.Filmerna är ändå braaa!! :D

Jaha, det var nog det ända vettiga som ni får höra ifrån mig idag! :)

Toaletten Here I come!!
:)

Sköt om er Alla Älskade människor där ute!!
Love you Guys!!
//






Kommentera inlägget här :