Snö!!

Jag älskar det! Det är så sjukt mycket snö här så det är gaaalet!
Värsta snödrivorna. Massvis med snö!
Flera cm! Hahahaha!
Det är häftigt för att vara skåne! :P

Så nu har jag och Jennie kollat på film arn 2! :)
och sen har vi varit ute en halvtimme i snön och haft kul! :)
Först gjorde vi varsin snölykta super fina! :)
Sen gjorde vi en überhet snögubbe!
Bettan blev hennes namn! :)

Och Jennie körde för två minuter sedan och nu ska jag krypa ner i min varma härliga säng! :)

Ha det bra i snöyran!
Försvinner väl igen om ett par timmar.
Får njuta av den medans man kan, så om det är 2 på natten! :)

Ta hand om er!
//

Kommentarer :

#1: Petra

Hej!



Låter sååå mysigt. Riktig vinter med snö, kyla och helst lite sol. Underbart! allt blir tyst, stilla och ljust. Och det underbara ljudet av snöknarr under skorna. Lövli.. =) Kanske inte så mycket sol kl 2 på natten men ändå. Härligt att ni tog till vara på ännu ett guldkorn i livet. Snyggt namn på snögumman ;-) Kan man få se en bild på underverket?

Ta hand om dig mitt hjärta.

Kram mamma

skriven

Kommentera inlägget här :