Kaos.

Totalt Kaos artad dag. Hel sjuk. Som tur var har jag haft Andreas med mig hela dagen, att stötta mig emot.
Nu har han dock åkt :( Tog flyget till stockholm halv 8 innan.

Idag har vi flyttat dom sista grejerna och alla Amandas grejer. Jesus säger jag.
Lite smått panikartat. Lite planering som inte gick som det skulle (Man ska Inte planera, eller så ska man följa planen kanske :P)
Det blev försenat hit och dit och jag har varit helt trött och off hela dagen.
Sen när vi äntligen kom till mamma så blev det tråkigheter här.
Eller jag fick reda på en del tråkigheter som tog lite kol på mig.
Att vissa människor fortfarande ska ha inflytande på ens liv..
Det tog i alla fall den energin jag hade lagrat inför jobbet ikväll.
Tyvärr.

Hem till Amanda och hämta alla hennes grejer.
Hem till mig och packa in mitt sista.
Körde tjugo över 2.
Jag och Älsk körde hemmifrån halv 11 imorse.
Så det tog fyra timmar att köra hem till mamma hämta bilen
Hemåt igen, hyra släpp, lasta Amandas Grejer, lasta mina grejer och sedan styra kosan mot Huset igen.
Sedan skulle vi ju lasta ur allting också....
Kvart över tre lämnade jag och Andreas di andra med att bära det sista.
Medans vi med tomt släpp körde hem igen.
Kan påpeka att jag vill börja bege mig till jobbet klockan 4.
Var lite smått stressad ungefär hela dagen.

Kvart i 4 hade vi lämnat tillbaka släppet och tagit oss ner på torget där vi, medans vi kastade i oss varsin hamburgare, försökte ägna några sista minuter åt varandra innan jag skulle börja jobba och han skulle åka.
En slafsig tugga, en snabb slafsig puss, en slafsig tugga, en puss o.s.v  :p
Nä nu ska jag inte överdriva :p men 5 över fyra hade vi i alla fall ätit klart och då skulle Andreas köra mig till jobbet.
Kan meddela att en bilfärd som normalt skulle ha tagit 5 minuter tog nu nästan en halvtimme.
Jävla Diggelo..!
Först kom jag på att jag var tvungen till att ta med växel pengar till jobbet.
Så då var vi tvugna att köra runt nästan hela stan, eftersom dom spärrat av.
Sen snabbt in och hämta alla mynten, och sedan köra på köpmansgatan till jobbet.
Panik.
Snabbt hejdå till Min Älskade Älskade pojkvän, som jag just nu saknar fruktansvärt mycket.
Sedan in och jobba.....
Nära till tårarna i princip hela tiden.
Ångest.
Var helt slut, Men jag fyllde på med lite fusk energi, med hjälp av en burn.illa.
Så jag klarade igenom det precis.
Fick gå lite tidigare.

Sedan halv tio hämtade Amanda mig, hem till henne en vända.
Turbolent där med, hem och hämta lite kläder i Andreas lägenhet och kvart över tio var jag på väg till mamma och Huset igen.
Här var det dock lite bättre stämmning då, tack och lov.
Sen var det bara till att röja undan lite bland alla grejer så man i alla fall kunde gå fram och tillbaka i huset.
Sätta iordning min säng, käka och för en halvtimme sedan, klockan 1, la jag mig äntligen ner i sängen.
Värk i precis hela kroppen.
Och imorgon måste jag upp någorlunda tidigt för att åka till lägenheten och STORstäda.
Dammsuga, torka golven, putsa fönster städa toalett, vädra, dra ut alla spikar och ja, flyttstäda helt enkelt.
Och sedan hitta ett bra ställe att ha allt mitt skräpp :S
Men det är imorgon det.
Nu måste jag försöka lugna ner mig lite och få lite sömn.
Ska ju jobba imorgon också.

Nu kommer Andreas och jag inte träffas förräns nästa helg.
Han ska vara hemma den 7,8,9 augusti.
Har bett mig ledigt den helgen, gött!
Men inte fan blir det lungt för det.
Man kanske skulle be sig ledigt för att ta det lungt någon gång? :P Haha det har jag inte samvete till :D
Men då blir det i alla fall att röja ordentligt här hemma.
Ställa iordning överallt, packa upp med mera. Och på Lördagen blir det förmodligen loppis. Gött. Sälja allt jäkla skit man har samlat på sig genom åren.
:)

Men nu måste jag försöka stämma träff med john blund.
Han är lite vresig, skjuter upp mötet hela tiden ;p men så är det när man har mycket.

Sov gott allihopa!
Ta Hand Om Er!
//

Kommentera inlägget här :