Home sweet Home.

Jaha. Är hemma nu.
Det är inte lätt inte.
Är riktigt jäkla seg nu. Åkte från Stockholm 20 över 7 imorse och klev innanför dörren tio i 2. Slitet.
Lastade av alla grjer i lägenheten sedan gick jag upp till Andreas lägenhet, tänkte hämta mina grejer, men då brast det.
Orkade inte riktigt hålla emot längre.
Fick pratat lite med honom i alla fall. Och nu sitter jag här.
Försöker att inte tänka så mycket på det.

Ska skriva en lista över allt jag ska göra och lite till. Sedan bara Köra på.
Som jag skrev innan, ikväll börjar jobbet, och det ska bli grymt skönt. satsar 110% och fokus till tusen.
Aktivera mig som sören. Inte en enda ledig stund att sitta ner och börja tänka.. Nej Nej.förhoppningsvis kommer Jennie hit och sover över en del. Så slipper hon köra fram och tillbaka.
Och Panda, Min Älskade Amanda. Helt underbart underbart.

Stockholm var fantastiskt!
Kom fram i Söndags vid 3 tiden. Lastade av grejerna, sedan gik jag och Any runt i stan, käkade på max, och kikade runt så att jag fick orientera mig lite. Sedan hem och i säng.
Älsk gick hemmifrån kvart över sju igår morse, till jobbet.

Och klockan tio steg jag utanför dörren. Och hade hela stockholm framför mig. Själv.
Det är ju en jäkla tur att jag har grymt lokalsinne och att jag varit i London innan.
Annars vetefan hur de gått :P
Men kul hade jag, gjorde stan, handlade som sören!
Alldeles för mycket,
Det här blev det:

2 par jeans från Levis.
2 Par linne, en klänning, en skjorta, Ett par jeans shorts från TopShop.
En kjol, en body, en skjal, en skjorta, en långksjorta en klänning från Monki.
Sen köpte Andreas en klänning  till mig som jag ville ha på Monki. Tack än en gång Baby!
Sen blev det även lite strumbyxor och Leggings från HM

Andreas fick sluta tidigar, vid fyra. Så då mötte jag upp honom. Nice.
Vi gick och fikade på värdens härligaste cafe.
Kaffekoppen i gamla stan. Underbart.
Sedan gick vi runt lite och mös och tittade i affärer.
Klockan 8 var vi hemma. Ca nio timamr på stan. Snacka om att jag var trött sen :P

Hem och beställde pizza och degade en stund i soffan innan vi gick och la oss.

Idag var vi uppe klockan sex.
På t-centralen ca en 45 minuter senare.
I väntan på det satans tåget.
Ville inte att det skulle komma.
Men det gjorde det ju tyvärr.
Blev lite jobbigt som sagt.
Men nog om det, orkar inte bry mig om det nu.
Ska sysselsätta mig.

Skriver förmodligen ikväll efter jobbet.

Ta Hand Om Er!
//

Kommentera inlägget här :