På hemväg

Ja, för en timme och 15 minuter sedan lämnade jag stockholm. Det var jobbigt. Fick verkligen använda all styrka jag har för att inte bryta ihop. Och det är en hel del... Men det var jobbigt. Riktigt jävla jobbigt. Speciellt när Andreas har tårar i ögonen. Jobbigt. Och det är fortfarande jobbigt. Får släppa fram det när jag kommer hem. Inte nu på tåget. Så mamma ring inte mig nu för då är det kört! :) stockholm var i alla fall underbart. Helt fantastiskt. Kan lätt tänka sig att flytta upp dit. Finns ju faktiskt en möjlighet att det blir så till hösten...nu ska jag hem till mina älskade katter mina älskade älskade vänner! Och jobbet, ikväll kör det igång. 110% fullt ös och full koncentration. Inget annat som gäller nu. Måste ha fullt upp... Jag skriver väl en liten trudelut när jag kommer hem. Sköt om er!

Kommentera inlägget här :