*Yaawn*

Isch så seg jag är idag. Vill inte alls.
Helst vrida tillbaka tiden till ca 10 tiden när man låg och mös i sängen.
Mmm mys pys, hade kunnat ligga där hela dagen med punkt punkt punkt.

Haha.

Har pratat lite med Emily nu, röjer så smått.
Städa Städa Städa. Sönderstressad.
Igår var verkligen droppen.

Så nu har jag en del städning framför mig.
Eller egentligen skulle jag städat som faan, verkligen riktigt ordentligt, tvätta, handla och fixa och hålla på inför Måndag.
Men sa det imorse till ... att jag ska nog inte gör något av det.
Mestför att jag måste göra alat de dära. då skiter jag idet. Tar det lungt istället.
Jag gör vad som kommer istället.
Tvätta ska jag göra, och just nu plockar jag undan lite smått.
Men det känner jag för, ska gå och handla i ost  butiken med.
Måste bestämma mig för vad jag ska ha för ostar bara.

Det blir ju mys på Måndag.
Jag fyller år på Tisdag.
Så På måndag kommer, Jennie,Johanna,Amanda,Emily,Mathilda,Marie,Frida + Tre stycken guatemale kompisar til Marie
Hehe-. Singlar,simmare och vältränade. Kan tjejerna ha något att dregla över. Speciellt Pandis ;O

Och då ska vi ha massa ost och kex och mys, och choklad och frukt. Chokladfondue som faaan! :D:D
Och vin och drinkar. Ska dricka Pinkisar så det sprutar ur öronen! Och sjunga Lips! Hehe
Senare blir det ju utgån på Madion och Timbuktu kommer ju dit! :D

På Tisdag placerar vi oss alla, med solglasögon och varsin latte i handen, på filicori.
Som fän :P


Nej Nej är hungrig som söron nu!


Take Care!
//

Kommentera inlägget här :