Jaha, då var det kväll-

Är inte alls i form, men men...

Gick loss i källaren innan idag, rensade och sopade och hade mig.
Är rätt nöjd med min insats faktiskt. Blev alldeles svart i näsan bara :p Hehe
Sedan fick jag upp lite fint julgransgrejesemojs haha.
Nä men en sån lång grön plastgrans grej, Girlang typ eller nått.
Så den hänger fint mellan kök och vardagsrum. En liten vit gran i trä med belysning hittade jag också.
Satte i den och åh vad fin den lös, men efter en 20 minuter när jag går förbi så har den slocknat? wierd...
Nu har jag diskat och skrivit en liten lista, jag ska nämligen gå och handla tänkte jag.
Ska laga Tacos ikväll, idol är det med, vilken fest....... eller något.....

Hoppas bara inte MaryJet åker ikväll, då blir jag jäkligt lessen, :( Men tyvärr tror jag att det är fallet ikväll.
Men jag hoppas på att erik åker..

Sköt om er!!
Det ska jag försöka göra.
//

Kommentera inlägget här :