Näringsbrist, igen

Känner mig väldigt matt idag.
Väldigt trött och orklös ikroppen. Mindre bra.
Vi hade ju fest i Lördags, det blev hyfsat lyckat tycker jag minsann och dag.
Jag lärde mig mitt.
På Söndagen var man ju seg, fick inte ätit ordentligt.
Bara mös hela dagen.
Och idag var jag inte uppe förrän 12 käkade bara lite lätt frukost då.

Så nu får jag väl gå och laga till något att äta.
Ikväll ska jag ut och dansa!!
Slappe finalen på Madison så jag och Jennie ska svänga våra lurviga! :)

Ska bli KulKul! :)

Imorgon händer det inte så mycket.
Onsdag ska jag jobba, 10- 20 tror jag det blir.
Torsdag-Fredag däremot! wiieeee!!!
ÄntligenÄntligen ska jag på utbildningen! Mina Kära Älskade SER-Kamrater!
Ska bli sköööönt sköönt skööönt!!! :):):)

På Lördag är det sommarFinalen på Pepes. Shiiett....
Det kommer bli gaaalet.

Så ser min vecka ut. Underbar. :)
Nu ska jag nog göra lite mat sedan sätta mig och läsa lite.



Sköt om er!!!
//

Kommentera inlägget här :