helg!

Igår hände det väldigt mycket!

Klockan 5 i halv sex drog jag mig upp och kastade mig in i duschen. och 20 i sex körde jag jögge till jobb.
Sedan klockan 7 var det min tur.  jobba mellan 8-13 ute på ett sommarstuge område vid havet, någonstans ovanför halmstad. En liten bit att köra men no problems.
Klockan 1 när jag var klar var det bara att köra in till halmstad igen och in på jobbet :D fick en kopp kaffe och lite samtal med bittan sedan en liten pratstund med en annan chäf.
Åkte mot hemstaden, in till arbetsförmedlingen, fixade papperna till försäkringskassan, sedan äntligen var jag påväg hem.
Men väl hemma stannade det på parkeringen. sa hejdå till tilda och mattias som åkte hem till westerwik och jag kom på att det var dags att hämta joakim så det var bara att sätta sig i bilen igen och köra och hämta honom på hans jobb.

Klockan 4 klev jag äntligen innanför dörrarna!

gött.

Så det var en händelserik dag. Var helt slut på kvällen!

I morse var jag uppe igen vid halv sex och körde jörgen till jobbet.
Hans bil har pajat och jag har lånat mattes förläldrars bil till ikväll. Så jag lämnade jögge på jobb. Han har ställt upp så mycket med att låna ut sin bil innan så det tycker jag var självklart!

Senare idag ska jag och Amanda åka in till halmstad. Jag ska titta på en lägenhet klockan 4 och  AManda ville gå på stan lite innan. För mig blir det bara att drömma.

Kanske ställe mig på gatan och sjunga en trudelut så man får lite pengar till mat, en vecka till iaf...

Äsch....

Nej en kopp kaffe til tror jag nog! Den andra har hunnit kallna när jag har suttit här och skrivet en hel roman! :)

Sköt om er!!

*kärlek*
//

Kommentera inlägget här :