Jobbat!

Jajemän! Jag har jobbat i helgen!! Kom hem för ett tag sedan. Jobbat 20 timmar som personlig assistent  för första gången i hela mitt liv helt själv!! My gad! Än en gång har jag överträffat mig själv. Im Impressed, god work Thess!!

Började 9 igår morse och slutade 9 imorse.

Och ja, jag har varit ute och kört. i detta väder, och nästan när det var som värst.
Först i fredags kväll, när jag åkte dit och hälsade på och kollade läget. Sedan igår morse dit, och nu imorse hem.
Och jag skrev inte i bloggen att jag skulle jobba och så för då vet jag att farmor och farfar oroar sig. Men allt gick jättebra!! Jag är en utmärkt förare, lärd av de bästa! :) Älskar er massor!!

Så nu är jag jättejätte trött!
Svängde inom mcdonalds och sa hej till Jocke och handlade en latte innan jag åkte vidare hem( det låg nästan en timmes bilfärd bort, ut på ladnet :P)
Men nu måste jag städa här hemma, det ser ut som attans,
tråkigt faktiskt.

Ska bli skönt när sommaren kommer, då ahr jag förhoppningsvis egen lägenhet!!
Och pengarna börjar rulla in, och kanske befinner jag mig utomlands som barnledare bland massa nya människor.
Vi får se vart mina steg för mig!! :D

Nu måste jag fixa lite här hemma!!


Ta Hand Om Er!!
//

Kommentarer :

#1: Anonym

Älskar dig med! kram

skriven

Kommentera inlägget här :