Avatar!!!

JAg glömde ju nämna Avatar!!! :O
Herregud vilken film!!
Kom hem efter bion och gick in i vardagsrummet till Jaokim.
Med ett leende på läpparna sa jag
"Hallå, vilken jävla kass film hur fan kunde du tycke den var bra??!!,"
Sedan brast det, "den var skiiit braaaa!!!!" Och jag började gråta....
Alltså, det var helt sinnesjukt vilken film.
Jag brukar inte vara målös, Amanda var helt tagen och pladdrade på i bilen jag kunde inte göra annat än att rycka på axlarna hela tiden, och stärcka ut händerna i en uppgiven gest.
Jaha. och nu då liksom, det filmen, det är Sanningen, en så otroligt vacker och fin film.
Med ett såå starkt budskap.
Speciellt i tider som dessa.
Se den, det är allt jag har att säga.
Jag satt med gåshud och tårar i ögonen hel filmen igenom.
Vi ska se den i 3d också snart.
Som sagt jag grät när jag kom hem så bra den var.
Jag har aldrig haft en favorit av något, jag är rätt mångsidig :P
MÅnga favorit böcker, många favorit artister, skådespelare, maträtter, med mera.
Samma gäller film.
Men där satt den, det vil jag lova.

Min absolut Favorit Film Ever, hittils i alla fall, :)

Avatar


Take Care!
//

Kommentarer :

#1: Petra

Men Twilight då...? Puss å kram mamma

skriven
#2: Emily

Såg den på 3D i Ängelholm. Och jag, precis som du hade tårar i ögonen hela filmen. Så sjuukt bra! Tror det är det man behöver, se från någon annans ögon hur vi är mot världen och mot varandra.



Vet inte riktigt vad jag ska säga... är helt mållös.. men en sak vet jag; Avatar är så himla mycket mer än bara en film.

skriven
#3: Ulrika

Hej söta fd-granne!

Ville bara hålla med dig angående AVATAR. Jag är definitivt ingen titta-film och TV-människa. Har ju inte ens haft TV sen 2006. Men blev övertalad av Jose att följa med på Avatar i 3D, och OJ, jag säger bara OJ!

Jag grät, skrattade och bara älskade filmen. Så vacker. Allt var vackert. Men usch vad illa man tycker om oss människor efteråt. Vi är ju patetiska och äckliga, grymma och hemska. Och så fel vi har i mycket, på helt fel spår liksom. Borde lyssna lite mer på naturen helt enkelt.

Hör av dig när du har tid och lust för lite skvaller. Kanske inte på FB-muren då alltså.

Tusen kramar från mig och min älva.

skriven

Kommentera inlägget här :