God Dag.

Idag är det onsdag.

Idag ska jag se Eclipse!!!! Herregud, har haft så mycket annat i huvudet att jag inte tänkt på det så mycket.

Men nu är Dagen här, dagen man väntat på i ett halvår om inte mer! :)

Det är varmt idag, men molnigt, och det blåser en liten lätt bris. Och jag måste säga att det är faktiskt skönt.
Det har varit jättevarmt och soligt de senaste dagarna! Helt Underbart!!
Igår var helt sinnesjukt.
Men det är skönt med en sådan här dag. Få bli lite av svalkad. Skönt för den brunbrända kroppen. :)
Har äntligen fått en massa färg. Äntligen äntligen äntligen!! :):)

Midsommar helgen var fantastiskt!
Super mysigt och roligt!
Jag, Amanda och Jennie åt god middag, med smarrig efterätt. Vi tittade på en av mina favoritfilmer, Step Up to the Streets! Galet bra film! :)
Sedan var det utgång på Pepes Bodega. Det var sååå kul! vi dansade och dansade, och träffade massor va roligt folk. Härligt var det :)

Dagen efter, var vi lite bakis.
Den klassiska, fikade på contan, sedan gick vi runt i stan och bara mös.
Tittade på folk, massor av folk som kommit ner eftersom det var midsommar helg nu.
Och tennis veckorna börjar nästa vecka.
Sen åt vi pizza på Pepes. Hem och vilade upp oss framför tvn.
Sen åkte Amanda hem. Och jag och gunnar satte oss på Malens Krog med varsin Cider.
Efter det körde var det Pepes igen!!
Dans Dans Dans.

Och världens grej hände där.
Helt sjukt, kan fortfarande inte greppa det riktigt.
Vi stod ute på balkongen och luftade oss lite.
Då ser jag en människa nedanför, en människa som jag aldrig aldrig skulle kunna vänta mig att se där!
Tänkte att det kan inte vara det!
Men det var det!
Älskade Älskade Nicole stod nedanför med ett gäng kompisar, inkl. sin fästman! :)
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Oj vad vi kramades, har inte sett varandra på nära sex år tror jag det är nu.
Då vi på ett lite dramatiskt och sorgset sätt gick skilda vägar.
Så det var helt sjukt att vi träffades där. Så otroligt otippat, finns inte på kartan!!
Men det gjorde vi!!
Underbart!! :):)

Så det var en trevlig kväll det med :):)

I söndags blev det en lugn promenad på stan också, sedan en stund på Norrvikens Trädgårdar. Där är så fint!! :)
Sen åt vi super god Pizza, enligt mig den godaste pizzan där :)

Efter det åkte jag hem.
Drog på mi gympadojorna och gick ut och gick en lång runda, det behövdes och det var så skönt!!

Sen en låååång dusch och blev av med all helgens smuts!

Så allt som allt en underbar Helg!! :)

I måndags blev det Slappe på madison. Med gunnar och amanda of course.
Men jag och amanda kom inte igång förrän 10 i 2. Tio minuter innan de stängde haha :P
Så gunnar som skulle upp och jobba drog hem efter två och jag och amanda gick runt och snackade med massor av roliga människor. Vi var nog hemma runt 4 på morgonen.
Riktigt trevligt måste jag säga!! :):)

Igår tittade vi på Tennis, kalle Anka cupen är på igång i Båstad.
Sedan blev det stranden och årets första dopp i havet! :):)

Nu har jag grejer som jag måste ta tag i!!
hmm.....

Ni får ha en fortsatt Underbar dag! :):)


Jag, färdig för att ut och gå! :)



Amanda och jag på stranden! :)


Jag och gunnar på stranden! :)

Take Care!!
//

Kommentarer :

#1: saga

haha bra att gå in på stället 10 min innan de stänger... ;) men efterfesterna är ju alltid roligast! ;D

skriven

Kommentera inlägget här :