Hallå!

Mitt Internet har klyddat på senaste tiden :/
Därav min frånvaro.
Jag är förkyld!! Räligt!
I veckan blir det mycket som händer, alltid trevligt!
Imorgon ska jag jobba, på rökeriet!! :)
På Onsdag blir det förmodligen Köpenhamn med Tina och Lillebror Simon för han fyller år! :)
På torsdag blir det jobb inne i halmstad
och sen kommer, Mamma, Matte, Tilda, Johan, Momo och Arvid!
De flesta stannar till Måndag, Det ska firas påsk,Jörgen och Johan fyller år på Fredag.
På Måndag fyller Jocke år så då blir det firande!
Sen ska faktiskt Mammi och Tilda stanna ända till den 11 April!! woho!! Så jäkla härligt, har inte umgåtts med mamma på jättelänge, Så det ska bli Nice!!
Sen blir det SER-terapi Torsdag och Fredag, den 8-9 April.
Fullt ös som sagt, och det ska bli härligt! :)
Joakim har fixat sims till mig, illa :P
Hehe är inne i min simsbubbla nu, tar väl ett tag innan jag tröttnar :)
Var hos Carola den 22, för en vecka sedan. Det gick ju bra det med. Fick lite positiv spegling, för en gångs skull. Och även, som vanlig mig själv bekräftad och att det jag tänker är "riktigt" och att jag har handlat helt "rätt"
Ringde precis och ska få en tid till i början av april, måste gå igenom allt som händer med utbildningen också!!
Jaha nej nu ska jag ringa ett samtal sedan blir det lite mer sims :P
Sköt om er!!
Kärlek
//

Kommentera inlägget här :