Obalans, I love it...!

Eller inte...

Usch.
Är i obalans som attans, av olika anledningar, började i torsdags. :(
Och så har jag en lång arbets vecka framför mig nu, är inte alls pepp, laddad eller förbered.
Vill gå och lägga mig i min säng och bara mysa.

-Today I dont feel like doing aaaanyyythiing..!!-

fast nu fick jag en lite skön känsla ang jobbet.
Brabar. Ska fortsätta försöka peppa mig själv.
Känns som att det kan bli roligt på jobbet idag ändå.
Undra hur många som mår bra och vem som jobbar.. :P

Ikväll efter jobbet, åker jag direkt till Amelie, ska sova där, för att kunna ta mig på jobbet på söndag.
Så halv nio söndag morgon hämtar finafina Johanna mig och kör till workwork nr 2.
Sen jobbar jag till Måndag morgon.
Sova egen säng  måndag till tisdag, sköööönt...!
Sen blir det jobb Tisdag-Onsdag
Torsdag-Fredag

Skönt att få ha något att göra!





Men som sagt i obalans, då borde jag egentligen vara hemma gömma telefonen och datorn för mig själv, och sen bara glo på tv.
Inte blanda mig med någon. Tar in jättemycket mög när jag är i obalans, blir extra känslig. Låter mig påverkas av allt och alla, överanalysen står på högspänn.
Och dipparna kommer plötsligt och hårt.
Torsdags morse var jag lyckligast i hela världen, sen fick jag en dipp och satt och grät som ett litet barn, saknade farmor med mera.  Sen blev jag glad igen.. :P
Gulligt.
Oh nu ska jag då till jobbet, möta massor av människor, sova borta och sen jobba ett dygn till. Halleluja moment! ^^
Fast grejen är ju att det är bra, för att det är precis här och nu vi ska leva med allting, våra obalanser med mera. SÅ då får vi ju lära oss att leva med det här och nu.

En vän sa en gång att han i början hade en bild av att han i sin resa i personlig utveckling leva i ett tempel i indien i många år och sen komma tillbaka uupplyst and stay that way.
nono.
Hans mentor sa till honom, det är här du ska leva, lär dig då hur du ska leva här inte någon annan stans.
Hur upplyst han än hade varit så hade han tappat sig när han kommit tillbaka.
Get my point.
Idag ska jag börjar en vecka i skolan.
Flum på hög nivå.
Therese På hög nivår.

Man är i så otroligt stoort behöv av bekräftelse dessa stunder, galet mycket.
Så jag försöker bekräfta mig själv så mycket som möjligt hela tiden.
Men man behöver också utifrån. I massor.
Tur att man har Ett par Underbara vännor. Lovelovelove.

I massor..! :)

Torsdag och Fredag i bilder förresten, några bilder, har inte lagt över ifrån min kamera, så detta är som Malin lagt upp på fejjan :


Glad tjej








Hinner inte med fler bilder, sjukt sen till jobbet! ha det fint!
Lovelovelove!!

//

Kommentera inlägget här :