Så ja..

Hej fina människor!
Har haft besök i veckan, underbart besök.
Vi hade de mysigt..

Jobbat dygnet som sagt, och kom hem för ett tag sedan.
suttit och planerat lite och lagt mitt schema med mera.

Köpte senaste numret av Nära innan när jag var i stan, underbart.
Räcker att hålla de i handen så landar man lite, eller höjer sig kanske..?

Sommarens andliga festivaler, kan ju inte gå på alla festivaler man vill, men jag har en som jag absolut ville gå på.
No Mind festivalen.
Ville redan förra året med A.
Men de va ju som de va....

Så i år, då banne mig vill jag dit.
Skulle vilja ha någon att gå med bara.

Hultsfred vill jag till, mest för Mumford and Sons.
Men inte hittat någon vän som ska dit, vet många bekanta som ska dit som man säkerligen kan hänga på, men känns roligt om någon mer skulle dit..

Vi får la se!


Nu så ska jag fixa i ordning de sista och avsluta, sen jävlar....
då ska jag dra på mig mina gamla ridbyxor och fanimej åka och rida, vilken Jävla lycka liksom. fucking äntligen.....


//
Mamma har spelning "där nere" snart, i staden där jag föddes, born and raised så att säga.
Fast ändå inte,

Kommentera inlägget här :