Its a good day today...

Har promenerat massor idag, så duktig!!
Känns för bra! :) 
Lagat mat idag, jisses, jag stiger! 
 
Sen äntligen klippt gräsmattan ocg plockat undan lite i trädgården.
Planerat och bokat in lite grejer i veckan.
 
Vid 18 ska jag och Gunnis träna, yep, äntligen ska jag ta tag i det, träna träna träna!!!!
Wiee!!
Sen blir det väl efter-tränings-häng här hemma en stund tänkte jag.
Fredrik lämnade sin juicepress här så tänkte köpa frukt och gör mig en nyttig juice efter träningen! Wiiee! :D
 
Känns så himla himla bra!
 
Möte imorgon och sen ska jag in på biblioteket och fixa böcker.
 
På Fredag ska ajg till köpenhamn och kolla in reaggefestivalen! 
Ska bli fett.
Men jobbar både dagen innan, torsdag, och sen dagen efter på fredag så det blir ganska lungt, tror jag ;)
 
Men nu är jag lite trött....
HAr tagit tag och börjat riva lite i röran bland alla papper på skrivbordet också... en tidlösuppgift... Men ska pausa nu och vila lite, powernap.
 
 
Ha en fin Tisdag allihopa!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :