Well Now..

Det är söndag, i dubbel bemärkelse.
Man kan tycka, att jag borde ligga hemma, i min stora stora sköna säng.
Med solstrimmor som faller in genom stora fönster.
Ligga där, bredvid F. I en varm omfamning, två katter bredvid som spinner, och kaffet som puttrar.
 
Man kan tycka det, jag man kan tycka det hur jävla mycket man vill, det förändrar ändå inte det faktum att han faktiskt ligger där, i min stora sköna varma säng, som solstrimmorna faller på och katter som spinner.
Och jag, här, på jobbet.
På fucking jobbet, och pluggar.
Aja, det är i alla fall storhelgs OB.
Det är väl i alla fall något, kan man tycka.
Och ja, man kan tycka det hur jävla mycler man vill.
Men dom pengarna ger mig inte många långa timmar i en älskares
 
famn.
 
Ja jag är nog lite bitter idag.
Men jag mår förfärligt bra!
Solen skiner, och det känns så skönt när jag sitter med uppsatsen, en stor sten, behöver få den gjort och klar och iväg. Bort Bort Bort.
Det ger mig ångestfyllda dagar och vakna nätter.
Jag vill ha ångesttomma dagar och nakna nätter.
 
 
 
Hoppas att alla har en fantastisk dubbelsöndag.
Njuter, av solen, värmen, våren som smyger fram och av sina nära och kära, som ni förhoppningsvis spenderar er dag med.
 
Kärlek ljus och sådant.
Stay In Love.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskar dig.
 
 
//

Kommentera inlägget här :