Insta-gram och livet.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
My.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Me.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
The Cats.
 
 
Livet bara rullar på.
 
Med allt vad det innebär.
Både bra saker, och rent av förjävliga saker..
 
Jag ska snart äta lite och ta hand om min tvätt. Sen ska jag ut i trädgården och ta atg i det. Gräsmattan ska klippas, frön ska sås, och mysfaktorn ska skruvas upp.
Sen stannar jag nog där resten av dagen.
Ligger i hängmattan, eller sitter i någon av hängstolarna och softar, rökelse, såpbubblor, ljus och övrigt.
 
Men imorgon bär det iväg!
Upp mot en festival som heter Forest star!
Vi kommer stanna till måndag kväll och fira midsommar där uppe.
Kommer bli helt fantastiskt tror jag, verkar vara en supermysig och vänlig festival, inne i skogen bland härliga skogsmännoskor, rejvare och elvor. I
ts gonna be awesome!
Blir nog bara jag och Fredrik, som det ser ut nu, så det blir väl automatiskt en lite par/egentid-trip.
Och det är nog precis vad vi behöver nu.
 
 
 

Kommentera inlägget här :